>>Rapportcijfer Missing Piece: 8.8

Rapportcijfer Missing Piece: 8.8

18-05-2015

Klanttevredenheid is een belangrijk speerpunt binnen Missing Piece. Klanten die de servicedesk hebben benaderd ontvangen na een aantal keer na afloop van de call een kleine vragenlijst. “Voor ons zijn inzicht in klantbeleving en klantervaringen van cruciaal belang om onze dienstverlening te ontwikkelen en te verbeteren. Als we een zes of lager scoren, nemen we altijd contact op met de klant. Ook lopen we intern alle details na. Soms leidt dit tot het evalueren van het Service Level Agreement of tot het verbeteren van systemen. Uiteraard komt het ook voor dat er sprake is geweest van een misverstand. In alle gevallen is ons doel om de klant tevreden te krijgen en te houden. Missing Piece is opgebouwd vanuit klantbeleving en dat gedachtengoed vind je in alles terug, zo ook in deze onderzoeken en de manier waarop we met de resultaten omgaan”, vertelt Jan Dresselaerts, teamleider Servicedesk. Met het rapportcijfer van 8.8 is Jan tevreden: “Natuurlijk kan het altijd beter en daar streven we naar. 75% van al onze calls die telefonisch binnenkomen zijn binnen tien minuten opgelost. Daar zijn we best trots op.”

Disclaimer | Sitemap | © 2017 Missing Piece
Realisatie: Merkwaardig Design & Lime C