>>Innovatie

Innovatie

14-11-2016

Innovatie

 

Innovatie

Anywhere 365: nieuwste software voor optimale communicatie

Terwijl de receptioniste de oproep op haar beeldscherm ontvangt, ziet zij direct de gegevens van de beller. Zij beantwoordt het gesprek, voegt vragen van de klant toe aan het dossier en verbindt door met een collega die hetzelfde scherm voor zich krijgt. Hierdoor vertelt de klant maar éénmaal het verhaal. Dit is één van de vele voordelen van de softwareoplossing “Anywhere 365” die Missing Piece voor haar klanten inricht.

‘Het mooie van Anywhere 365 is dat er een goede koppeling gemaakt kan worden met het CRM-systeem van de organisatie. Doordat je eenvoudig mutaties en notities kunt toevoegen, is er tussen collega’s minder overdracht nodig, dit bespaart tijd en verkleint de kans op fouten. De software is een uitbreiding op het bekende “Lync 2010”, “Lync 2013” en “Skype voor Bedrijven” platform. Onze klanten die met deze geavanceerde software werken zijn erg positief’, vertelt Marvin Moes, projectconsultant binnen Missing Piece.

Skype was natuurlijk al gericht op de mogelijkheid om locatie-onafhankelijk te werken. Maar de mogelijkheden met Anywhere 365 zijn nog veel uitgebreider. Zo kan nu ook een receptionist of callcenter medewerker locatie-onafhankelijk werken. Marvin: ‘Veel van onze klanten zijn enthousiast. Wij helpen onze klanten bij het maken van de juiste keuzes voor wat betreft Anywhere 365. We gaan het gesprek aan en onze klant denkt na over vragen als: “Wat wil ik precies bereiken, wat is de visie die erachter zit? Wat zijn de verwachtingen van het systeem? Welk probleem moet het oplossen?” Hebben we eenmaal helder wat de wensen zijn, dan gaan wij na welke softwareoplossingen er mogelijk zijn. Is de keuze gemaakt, dan zorgen we voor de installatie en integratie met andere pakketten. Steeds vaker maken we onze klanten ervan bewust dat het succes van een softwarepakket valt of staat met het enthousiasme van de gebruikers. Wij steken veel energie in een goede implementatie en kennisoverdracht. Een systeem kan nog zoveel beloven, maar het werkt alleen als medewerkers er ook daadwerkelijk mee uit de voeten kunnen. Daarom geven we nu ook de mogelijkheid een training te volgen en bieden we workshops aan. Ook is het belangrijk dat de initiatiefnemers (vaak directie) medewerkers goed uitleggen waarom de stappen worden genomen. Communicatie en hulp bieden zijn belangrijk in het laten slagen van de veranderingen.’

 

De essentie van Anywhere 365

Anywhere 365 maakt het voor de frontdesk, het salesteam, de klantenservice en de helpdesk mogelijk om vanuit één dashboard voice, (web)chats en wachtrijen te managen en biedt uitgebreide rapportagetools. Het is onder meer mogelijk om inkomende gesprekken te beheren, bellers te identificeren en CRM-systemen, Microsoft Exchange en sms- en chat-diensten te integreren. Op het scherm is direct zichtbaar welke personen binnen de organisatie beschikbaar zijn en calls kunnen aan de juiste persoon worden doorverbonden via ‘drag & drop’-functionaliteit met informatie over eerder gevoerde gesprekken.

 

Functionaliteiten Anywhere 365 zijn onder meer

  • WebChat
  • Uitgebreide rapportage
  • Call Recording
  • Integratie met CRM
  • Integratie met Mobiele telefoon en Skype
  • Skill Based Hunting
  • Meeluisteren als supervisor
  • WallBoards

Meer weten? Neem contact met ons op!

 

Marvin Moes​ | Projectconsultant Missing Piece

Disclaimer | Sitemap | © 2017 Missing Piece
Realisatie: Merkwaardig Design & Lime C